Kaijutin ongelma...

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi gavaja 05.09.2010.

1. gavaja

gavaja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Koska en löytänyt mistään täältä parempaa mestaa mihin kirjoittaa, niin kirjoitin tänne.
    Ongelmana siis kaijuttimet. Tässä paripäivää sitten kaijuttimet lakkasivat jännästi toimimasta (olen omistanut kajarit jo yli vuoden (Creattive Inspire A500)). Ongelma ei johdu tietokoneesta. Kajareista kuuluu pelkästään särinää ja sekin kuuluu vain kun äänenvoimakkuus on täysillä. Saan äänen joskus kuulumaan, kun soitan musiikkia täysillä, mutta sekään ei ole varmaa.

Jos joku nyt sattuu vastaamaan viestiin, niin en välttämättä halua vastaukseksi "mitäs jos vaikka laittaisit äänet päälle koneesta."

2.  
  3. jkstone

jkstone Guest

Kokeile pistää kaiuttimet kiinni toiseen laitteeseen.

4. hynkkis

hynkkis Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    kröhöm, joskus menee vehkeet rikki..

5. jkstone

jkstone Guest

Myös erikseen kokeilu olisi paikallaan.

6. gavaja

gavaja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen kokeillut kajareita erikseen ja tästä syystä tiedänkin, että vika ei ole koneessa.

7. Pc_P

Pc_P Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    No sitten on kajarit rikki jos ei toimi missään laittees.

E: Sen saa helposti selville ovatko ne rikki pistaa luurin kiinni ja musiikkia.

Viimeksi muokattu: 05.09.2010
  8. jkstone

jkstone Guest

Eli miten toimii ja missä kiinni.

9. gavaja

gavaja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen joskus kuunnellut kännykällä musiikkia kajareiden kautta ja hyvin on ääni kuulunut, mutta nyt ei enää kuulu mitään. Kuten yllä mainitsin, niin vaimeaa särinää kuuluu ja joskus ääni palautuu normaaliksi jos kuuntelee esim: musiikkia kovalla tai pitelee kajareita päällä tarpeeks kauan. Ärsyttää vaan venata jotain viisitoista minuutttia aina koneelletultua et kajareista saa ääntä.

Viimeksi muokattu: 07.09.2010

Jaa tämä sivu