Kyse on vanhasta koneesta, josta irroitin jäähdytinsiilin pois ja nyt takaisin laittamisen kanssa on pieniä ongelmia. Mielestä klipsut menivät ok kiinni emolevyyn, mutta silti itse siili liikkuu n.1cm ylös ala kun sitä kädellä nostaa. Kiinnityspisteet tuntuisivat olevan hyvin kiinni mutta siili ei silti lukittaudu pohjaan...? Amd:n siilejä olen kiinnitellyt ja siilinhän pitäisi pysyä todella tukevasti prosun kanssa yhdessä (tahna välissä). Mitäköhän mun täytyisi vielä tuolle tehdä? Ideoita? Siilin/tuulettimen malli on DTC-AAT01.
Kiinnityshän on Intelin jäähyissä tehty hakasilla, jotka levitetään hakasten väliin työnnettävällä tai kierrettävällä osalla, joka levittää hakaset niin etteivät ne enää mahdu pois emon rei'istä. Vika lienee siis joko hakasten levittämisessä tai ne ovat rikki. Niitä on joissain yhteyksissä kertakäyttöisiksikin kuvailtu. Saa korjata, jos AMD-mies sekoilee.
Ne klipsut täytyy olla oikeassa asennossa jotta ne napsahtavat kiinni. Katso että ne klipsut ovat siten että pohjasta katsottuna: / \ o \ / o = socket \ ja / = klipsu / = viivojen päissä ne "hampaat" Jos yksikin klipsu on väärässä asennossa ei se napsahda edes voimaa käyttämällä (luultavasti vain hajoaa) Vähän epäselvä selitys mutta kuitenkin. Edit: jaha ei näytä oikealta tässä tämä vastaus Edit: tässä ne asennot miten ne klipsut pitää olla takaapäin http://www.ixbt.com/cpu/images/s775-cpu/s775-cooler-bottom.jpg