Voisiko joku suositella kohtuuhintaista hyvää täyskokoista bluetooth hiirtä (pattereilla toimivaa)? Itselläni tällä hetkellä käytössä vanha logitechin mx900 joka syö niin perkuleesti pattereita. Kaverina tuolle mx900:lle on ollut microsoftin BT notebook 5000, joka on muutoin ollut äärimmäisen hyvä (ei kuluta virtaa juuri ollenkaan) mutta koko on pieni ja kämmen on pidemmän käytön jälkeen kipeä. Varmaan kannattaa myös mielummin hommata tuo laser teknologialla varustettu kun puna-optinen vai onko tällä oleellista merkitystä virrankulutukseen (ainakin 2 edellistä hiirtä tuolla punasella valolla imi patterit tyhjiksi nopeasti ja tuo microsoftin laserhiiri ei juurikaan kuluta virtaa). Yhteenvetona siis jos saisi tuon logitechin rotan koon ja microsoftan hiiren muut ominaisuudet samaan pakettiin niin olis hyvä.
osta semmonen microsoftin setti hiiri+näppis 39,90 cittarista tai anttilasta. kestää patterit pitkään kyseisissä.
Mulla on jo uusi/hyvä ja rahanarvoinen näppis josta ei ole tarvista luopua, pelkkä bluetooth laserhiiri hakusessa. Logitechin Performance mx:ää olen himoillut, mutta hinta tahtoo olla aika korkea. Myöskin olen ollut ihmeissäni mikä ero on Bluetoothillä ja tuolla 2,4Ghz langattomilla rotilla? Eikös tuo bluetooth juuri toimi kyseisellä taajuudella vai olenko nyt ymmärtänyt täysin väärin? Olisi myös hyvä jos jollakulla olisi kokeumuste kertoa (akku ja normi) pattereiden kestosta. Nuo oman "oikean" akun sisältävät rotat unohdan kokonaan koska jossain vaiheessa niihin ei varmasti saa akkuja tahi ne maksaa huomattavasti enempi kuin akkupatterit. Tuo virrankesto on myös sellainen oleellinen ominaisuus jota haen. Joku 0-80e on sellainen hintahaarukka jossa vielä voin yli kuudenkympin rottaa harkita hetken.