Elikkäs olen etsimässä mahdollisimman hiljaisia kotelotuulettimia. Halkaisija saisi olla sen 120mm ja hinnalla nyt ei sillai ole väliä mut mielellään kummiskin mahdollisimman edullisia etsisin. Ihan kysyn täältä kun jimmsin tuoteselostuksista ei saa oikeeta kuvaa propellin hiljaisuudesta niin aattelin että täältä saisi paremmin tietoa.
Iteltä löytyy yksi tommone scythe slips stream ja aika hiljanen on mutta etsisin vielä hiljaisempaa ja samalla tehokkaampaa kun tuntuu tuo aika laiskasti imevän ilmaa.
Jos tuo 10db pitää paikansa, niin ootko varma ettei ääni tuu jostain muusta esim virtalähde? Itse olen aikeissa ostaa näitä seuraavaksi, mutta jos 10db on jo liikaan niin eivät taida sopia sinulle.
Siis ei 10 desibeliä ole liikaa vaan aattelin että onko yhtä hiljasta mutta tehokkaampaa saatavilla. Esim nyt on eessä joku artic coolingin propelli ja pyörii sen 1200 kierrosta minuutissa ja melu on aivan hirveä mutta taas jäähyttää tosi tehokkaasti. Artic coolingin piti olla tuoteselosteen mukaan hiljainen mutta eipä ollut nii aattelin täältä kysellä.