Hiljaisimmat kotelotuulettimet?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Jogikarhu 01.04.2012.

1. Jogikarhu

Jogikarhu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs olen etsimässä mahdollisimman hiljaisia kotelotuulettimia. Halkaisija saisi olla sen 120mm ja hinnalla nyt ei sillai ole väliä mut mielellään kummiskin mahdollisimman edullisia etsisin. Ihan kysyn täältä kun jimmsin tuoteselostuksista ei saa oikeeta kuvaa propellin hiljaisuudesta niin aattelin että täältä saisi paremmin tietoa.

2.  
  3. Escaladus

Escaladus Regular member

Kiitokset:
    20
    Pisteet:
    28
    LINK esim tämä on aika hiljainen.

Itse omistan LINK sellaisia kolme kotelossani.

4. Jogikarhu

Jogikarhu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Iteltä löytyy yksi tommone scythe slips stream ja aika hiljanen on mutta etsisin vielä hiljaisempaa ja samalla tehokkaampaa kun tuntuu tuo aika laiskasti imevän ilmaa.

5. Mummy

Mummy Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos tuo 10db pitää paikansa, niin ootko varma ettei ääni tuu jostain muusta esim virtalähde?

Itse olen aikeissa ostaa näitä seuraavaksi, mutta jos 10db on jo liikaan niin eivät taida sopia sinulle.

6. Jogikarhu

Jogikarhu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis ei 10 desibeliä ole liikaa vaan aattelin että onko yhtä hiljasta mutta tehokkaampaa saatavilla. Esim nyt on eessä joku artic coolingin propelli ja pyörii sen 1200 kierrosta minuutissa ja melu on aivan hirveä mutta taas jäähyttää tosi tehokkaasti. Artic coolingin piti olla tuoteselosteen mukaan hiljainen mutta eipä ollut nii aattelin täältä kysellä.

Viimeksi muokattu: 02.04.2012
  7. aba120

aba120 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

Jaa tämä sivu