uutta headsettiä olen siis hankkimassa kun edelliset alkavat pikku hiljaa jäädä eläkkeelle. Mitä olen kattellut niin fatal1tylle ja steelseries 4H:lle löytyy positiivista palautetta. Ehdotuksia otetaan vastaan, Hintalaatu-suhde on tietenkin tärkeä ja 50e on ehdoton yläraja. Headsettiä käytän enimmäkseen peleihin ja musiikin kuunteluun.
Näitä parempia kuulokkeita et voi omistaa! http://www.jimmspc-store.fi/tuote/51101?t=false Panostat 10e ja saat markkinoiden parhaat kuulokkeet. Olen päässä noita kaverilla pitänyt, eristävät kaiken muun äänen 100%, äänenlaatu on mahtava ja niin pehmeät päässä Suosittelen. Jos saan kukkaron nyörit heltymään niin ostan itsellennikin tuollaiset!
4h 4h 4h 4h 4h 4h 4h 4h 4h 4h 4h 4h 4h Ominaisuudella 5.1 ei kuulemma ole oikeestaan mitään eroo ihan stereoon. nää on niin isto, että koko korva on peitettynä. ja on pehmeet. ostoon vaan.
noita siberian kuulokkeita olin itsekin jo kattellut, mutta ohan ne melkee tuplasti kalliimmat kuin esim nuo 4h. En kyllä epäile etteikö olisi mukavemmat myös päässä, mutta kyllä mun kukkaro taitaa kallistua enemmä noide 4H puoleen
Itselläni ollut kohta puoli vuotta käytössä ja hyvin ovat toimineet. http://www.jimmspc-store.fi/tuote/51MZ0310AA001?t=false
kehtaakkin viä ehdottaa fatalityja okei, on niissä bassoo, mutta muuta niissä sit ei ookkaan. mutta kerää törkeesti pölyä. painaa sikana korvia, ja porukalla on hajonnu niitä paljon. itte joskus omistin, ja vaihdoin 4H:n enkä ole sekuntiakaan katunut
nuossa mun entisissä kuulokkeissa suurin ongelma oli varmaan juuri tuo korvien kipeytyminen, nyt tosin meinaa mennä jo mykäksi ja siksi uusia hankkimassa.
Mielestäni nämä päihittävät tuon h4. http://www.jimmspc-store.fi/tuote/13948SIBHPB?t=false Siberia full-size mallit ovat olleet suosittuja ja kehuttuja alusta alkaen. Tuollaiset vois itekin hommata, ei 43e ole paha hinta!
Se on kukkarosta kiinni. Kyllähän nuo v2 näyttävät paremmilta, mutta onko noissa loppujen lopuksi mitään isoja eroja? Tuo korvien ymrpäillä oleva materiaali näytää olevan erilaista, en oikeen muuta huomaa. Eli onko noita normi Siberia mallisia kuulokkeita järkeä ostaa vai h4? EDIT: noi on 9e yli budjetin, jos olisit lukenut edellisiä viestejä tarkasti Smanci, olisit huomannut että olen ehdottanut jo noita, tosin nuo ovat aika kalliit, että onko noi normi Siberiat ihan käypiä?
eihän niissä oo mitään eroa, ai niin, tuossa full sizessä on varmaan maailman huonoin mikkisysteemi pelitarkoitukseen. mikki on erillinen ja sen johto on joku 200000 metriä ja se pitää kiinnittää johkin paitaan, tai teipata poskeen, että se kuuluu. kaverilla on sellanen ja kun sen kans juttelee ja jos se on sillä pöydällä, niin tajuhan siinä menee kun se kaikuu niin kuin huutaisi tunnelissa. eli ei full sizeä. soori jyrkkä mielipide, mutta en halua, että kukaan joutuu kärsimään full-sizesn käyttäjästä
V2:ssa on myös parempi äänenlaatu, mukavammat ja kestävämmät keinonahkapäällysteiset kupit sekä tuo sisääntyönnettävä ja vapaasti väänneltävä hyvä mikki + kaksiosainen johto. Oma mielipiteeni: ota Siberia V2 Full-size headset tai 4H, se kumpi sopii paremmin budjettiin.
Tärkee kysymys viel. Ovatko nuo h4 silleen että peittävät koko korvan vai vaan osan ja sit sattuu pitkän päälle? Mukavat , isohkot, äänenlaatu hyvä? Jos tohtii kysyä niin sulla ei nyt varmaa ole mitkään 8v korvat mut menevätkö noi 16v korviin hyvin?
nyt sit kävin hiukan mopoilees ja alotin ostosreissuni gigantissa (aloittelijan virhe). pyysivät 59e 4H mallista, ja siberia full-size (ei V2) oli 79e. no jatkoin matkaa sit anttilaan, josta ostin 4H luurit hintaan 39e, siberia full-size V2 oli hinnoiteltu 79e. Ja kyllä luurit peittävät ainakin minun 17v korvat ihan hyvin, ääniä ei ikäväkyllä silti eristä aivan yhtä hyvin kuin edelliset (tai sitten tuntuu vaan siltä)
Pittäpi katsoa sitten ostaisko nuo v2 vähän liian tyyriit. Oliko noissa h4 siis sellainen pehmeän paksut korvasuojukset. vai sellaiset kovat löysin tälläiset http://www.jimmspc-store.fi/tuote/S6HEBZ-FB Kokemuksia, mielipiteitä? Jos ei noita niin h4, mutta nuokin näyttävät ihan jees!