1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Everest Järjestelmä vakaus testi

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi PETE11 20.04.2010.

  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Moikka...

    Mulla on tämä maksullinen versio."Everest Ultimate"Ollut jo useamman vuoden.Siinä vain on sovellutuksia,joita en vieläkään täysin ymmärrä.Tai ymmärrän,mutta tarkempaa selvitystä kaipaisin..

    Siinä on tämä kovalevyn vertailuarvio. Kohdat:
    Read Test Suite
    Linear Read
    Buffred Red
    Average Read Access

    Voiko tällä mitenkään skannata kiintolevyn tai näkeekö virheet!!!Mulla on käytössä ohjelma nimeltään HD Tune..Onko tämä vastaavanlainen ohjelma,siis everest..

    Mikäli on,niin poistan tämän HD Tunen.

    Toinen on tämä vakaustesti.Näen siinä lämmöt,jännitteet jne.mutten virheitä,jos niitä tulee..Vai ilmoittaako se niistä?Ja kuinka kauan tämä tulee olla päällä..

    Mulla on vastaavanlainen ohjelma,mutta se näyttää tulokset testin päätettyä.Tämä ohjelma on OCCT..Olen pitänyt sitä tunnin käynnissä,silloin kuin käytän sitä..Yritin metsästää tuota prime95 tai orthos ohjelmaa,mutten löytänyt.Jos näistä jomman kumman onnistuu löytämään,onko näille ohjeita?

    Ainakin tuo ohjelmana toimii tuo OCCT..Mitä mieltä olette?Vinkkejä tai ohjeita...
     
    Viimeksi muokattu: 23.04.2010
  2.  
  3. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Jep..Kylla osaan sitä käyttää,mutten saa siitä testin jälkeen mitään tiedonantoa tai tuloksia...
     

Jaa tämä sivu