joo elikkä kysymys ois semmonen et mulla toi emo(Asus M4A78T-E)ottaa hieman lämpöä, lämmöt vähän väliä 50-55c ni aattelin vaan kysästä onko paha vai pitääkö virittää vähän lisää flektejä
onhan se korkeahko emolevylle tuo lämpötila, mieluiten alta 50c oma emo on siinä 35-40c paikkeilla ilman emolevyyn tarkoitettua jäähyä/flektiä, kopassa hyvä tuuletus.
Mulla sama emolevy ja toi lämmön nousu johtuu sun näyttiksistä. Katoppa näyttiksesi lämmöt tai koita sitä päältä sormella että kuinka kuuma on. Mulla oli aika kuuma kerran näyttis siitä pinnalta ja se hohkas lämpöä siihen emolevyn lämmönlukija-sensoriin ja emon lämmöt nousi 10 astetta. Mulla idle 34C ja rasituksessa jos pelailee niin 38-40C max.
allright hyvä tietää, eipä nuo näyttikset ollu nyt ku 33C ja emon lämpö 39C mut hyvä tietää ettei tartte huolestua
Selvä. Ai sulla on nyt uus näyttis 2x 5770 sijaan. Mutta tuo emolevyn lämpö on sitten vasta huono juttu jos prossun ja näyttisten lämmöt rupeavat nousemaan. Se vähän niinkuin tarkoittaa kotelon lämpöä.
pitää laittaa yks flekti lisää, kannattaisko se laittaa puhaltaa ylhäältä ulos ku on fractalin kotelo, ja sai kyllä muuten sit vähän modaa koteloo et sai mahtuu ton näyttiksen ei oo fractal tarpeeks iso