Hei. Ongelmani tosiaan koskee emolevyn restausta. Eli säädin biossin kautte prossun kellotuksia ja manuaalilla niitä tehoja. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen huomasin ettei näyttöön tule enää minkäänlaista toimintaa vaan pysyy mustana ja näytön pieni vilkkuvalo vaan vilkkuu koko ajan. Tämä siis toistuu koko ajan kun kone on päällä ja näyttöön ei tule minkäänlaista toimintaa. Mitenkä saan restautettua asetukset et koneen sais toimimaan? Olen melko snobi näissä asioissa joten jos kukaan vaivautuu niin kertokaa yksinkertaisesti. Kiitos jo etukäteen.
Emolevyltä löytyy myös resetointijumpperi, joka sijainti on mainittu manuaalissa. Tämä vaihtelee jokaisella emolla, joten ihan arvalla ei voi sanoa mitään. Pieni vinkki vain tulevia neuvojen kyselyjä varten: - Restaus tarkoittaa lepäämistä, resetointi tarkoittaa uudelleenkäynnistystä ja asetusten nollaamista - Snobi ei taida olla sana jota hait, vaan noob, eli aloittelija. Snobi tarkoittaa ylimielistä.
Itse olen repinyt patteria irti jokaisesta koneesta (4kpl kokemusta) ja kaikki lähtivät nätisti irti. Tarkkaile sen kiinnitys systeemiä niin tajuat miten se irtoaa. Tosin voit laittaa vaikka talttapäistä ruuvimeisseliä väliin ja pongauttaa/irrottaa sen sieltä. Varovaisuutta ja vältä liiallista voiman käyttöä.