APUA !!!!! Auttakaa nyt joku viisas minua !! Olen taistellut koneen kanssa kohta kaksi viikkoa ja nyt on lähellä ettei rakkine löydä itteään jostain lammikosta !! Ongelma on tää. Olen yrittänyt ladata dvd:tä tytölle sims peliä lataus alkaa ihan ok mutta jonkun ajan kuluttua tulee teksti crc error..... ja sitten jotain engalntia perään. Kokeilin toista peliä ja sama juttu. Joku viisas käsli vaihtaa dvd laitteen joten sekin on tehty ei auta. kova levy on vaihdettu sekä käyttis ajettu uudelleen, ei tulosta !!! käyttis on XP emolevy 4 core dual -vsta. Onko minulla vielä toivoa ???? terv. jamreero
oletko kokeillut sitä sims dvd:tä toisessa koneessa? onko vika levyssä? kokeile varalta vaihtaa myös dvd aseman kaapeli. katso seuraavan kerran se koko virheilmoitus. se voisi selventää onko vika levyn lukemisessa vai kiintolevylle kirjoittamisessa.
Kiitti neuvoista mutta nyt meikäläistä onnisti !!! sain yhen hyvän vinkin ja kokeilin sitä helppo homma vaidettiin muisti kammat DDR II pois ja laatikosta käytetyt DDR I tilalle jo rupes pelittää !!! kiitti vaan