Elikkä tässä huomasin että cooleri pyörii 2800 RPM eli toisinsanoen täysillä koko aja. Ihan sama onko kone käynnistymässä, rasituksessa, levossa, 2800 RPM koko ajan. Vetääkö cooleri viimeisiään? Ja saako kaupasta mitää halpaa korviketta josse nyt sitte on hajoamassa. Lämmöt on 50~~ idlessä ja 60~~+ rasituksessa näin hellekaudella.
Eli siis cooleri ei elä enään pitkään.. Mulla ei oo kyl käsitystäkään että miten noi coolerit asennetaan EDIT: Jo on kumma, kokeilin ihan huvikseen laittaa Silent moden päälle biossist tuohon niin nyt se pyörii 1300 RPM ja idle lämmöt ovat 5 astetta vain korkeammat.. ja siis 58 astettahan se näyttää, melkoisen korkeat.. Rasituksessa nousee jopa 70 pintaan siis Prime95 käytössä. Mulla oli aikasemmi vähä ylikellotettu, pistin vakioks kellot ja koitan vielä karsia voltteja pois. Oiskohan siellä huonot tahnat tai jotain? kyllä mielestäny cooleri on hyvin kiinni ellei laneille viennissä oo jotenkin irronnut. Pölyt putsasin noin kuukausi sitten, pitäisikö sinne kurkata taas. Ehdotuksia? Olen miettinyt jos sinne laittaisi uudet tahnat vai auttaisiko se? koska eihän nyt millään lämmöt voi noin korkeat olla jos kerta cooleri siellä pyörii. Broidilla ku oli E6600 ja rasituksessa ei noussut edes 50. Nimittäin aivan viimenen vaihtoehto on se coolerin osto Lähinnä ehkä sen takia kun en osaisi kiinnittää sitä itse