Tervehdys Minulla on vähän erikoinen ongelma ks näytönohjaimen kanssa. Se on yhdistetty HDMI kautta Finluxin full hd televisioon . No pelatessa kaikki näyttää parempaakin paremmalta mutta itse windows 7 käyttöliittymä on suttuinen ja epäselvä. Ajurit ovat uusimmat ja olen kokeillut kaikki mahdolliset säädöt catalyst control centeristä. Myös kun olen aika tietämätön ihmettelin miksi kone sanoo korttia Ati radeoniksi vaikka kortissa lukee Saphrire vapor-x hd4890 1gb gddr5 pci-e. Ehdotuksia ? kiitos
No ensiksikin finluxit ovat roskaa,toisena tarkastaisin työpöydän resoluution, 1920x1080. Jostain asetusviidakosta löytyy fonttien silotteluasetuksia yms,eikä varmaan tekisi pahaa selata hieman töllön säätöjäkin ja reilusti kokeilla. Jollei parane ni se on sitten tyydyttävä siihen miltä se näyttää. Se korttihan on ati radeon 4890,siinä on vain sapphiren jäähdytyshärpäkkeet. Itselläni on 4890 club3d:n SOC malli ja atina sekin näkyy.
ati(nyk.amd) on valmistanut sen gpu:n ytimen,ja nuo sapphire,club,asus,gigabyte,yms, ovat ns. jälleenmyyjiä,samat ajurit menee kaikkiin,
ei ollut apua clear typing jutuista eikä silottelu fontistakaan. töllö vaan on surkea joten sen kanssa on elettävä . Suurensin tekstien ja kuvakkeiden kokoa 150% helppokäyttötoiminnoista joka mahdollistaa nyt sentään lukemisen ja selaimeksi otin Operan koska siinä on tuo näppärä ala laidan zoom mitä ilman en näkisi tekstejä sivuilla . mutta kuten sanottua pelaamiseen tämä oli tarkoitettukin ja siinä se toimii oikeen hienosti. Kiitos vastauksista