Joo elikkäs vaihoin nyt tässä emon, prossun ja muistit. Noh, kun kone saatiin kasaan ja h-hetki lähestyi niin seuraava tapahtui ... näyttö ei toiminut ja sitten kun konetta yritti sammuttaa virtanäppäimestä, niin ei sammunut niin millään. Neuvoja kaivataan ripeästi !
G.skill Ares Low Profile - DDR3 1866 MHz - 2 x 4GB AMD FX-8320 8-CORE 3.5G 16M AM3+ 125W BLACK EDITION ASUS M5A97 R2.0 AM3+ AMD970 DDR3 USB3 SATA6 ATX KAMPANJA NVIDIA GeForce GTX 550 Ti En oikein tiedä mitä korokepalat ovat, tietokoneista vähän tietoa vaan, mikä varmaan selittää miksei saa toimimaan
Emo ei saa ottaa suoraa kontaktia koppaan. Näinpä pitää käyttää esim tollasia http://www.mato78.com/wp-content/uploads/2009/09/SS_SG03_korokemutut.jpg
Kannattaisi aina kasata se uusi kokoonpano vaikka emon pahvilaatikon päälle ja koeponnistaa eli testata toiminta. Emon käynnistyspiuhat elokuvatyyliin vaikkapa näin: Paljon helpompaa kokeilla ja kattella mikä mättää. e. Kopassa on aina oma johtohässäkkä joka saattaa sekoittaa kokonaiskuvaa. Siksi tuo mainitsemani esikokoaminen on ihan kannattava juttu. Itse olen joka kerta näin tehnyt. Puhuttiin korokepaloista, SataWarmasti oikeilla paikoillaan? Kokeile ottaa emo kopasta veks ja testiä. Kerrotkos sitten oliko vaikutusta asiaan...?
Poweria et maininnut, osista kun kysellään niin kaikki palikat ilmi. Jokainen osa vaikuttaa kokonaisuuteen.
Korokepaloja oli muistaakseni ihan 6 kappaletta mitä emossakin reikiä oli, ja poweri on corsairin? cx600 ... mietin että on mahdollista että emo ottanut kontaktia koppaan sisäänlaitettaessa koska oli tiukoilla ettei edes meinannut mahtua koppaan.
poweria lähtisin itse epäilemään ekaks kun nyt tuon mainitsit... mutta muitakin vaihtoehtoja on, mutta powerisi ei ole kummiskaan se paras valinta...