mulla on emon mukaan 1,4v ja kellot on nostettu 3,5ghz vakio volteilla (1,4v siis vakio) lämmöt on 20-22 idles ja 43 max primellä ajelles. Cpu-Z näyttää kuitenki voltit 1,32 - 1,386 tolle välille. CnQ on pois päältä ja kaikki muut tommoset hömpötykset. mistä mä voin tietää oikeet voltit sittekku nostelen kelloja sinne 4ghz lähentelemään? jos laittaa siis 1,425v ja nostaa 4ghz, niin onko sillä väliä mitä cpuz näyttää volteiks? ja kummat on oikeat?
mene emo volttien mukaan. kyllä voit nostaa helposti voltteja tosta. mutta pikku hiljaa rupeet nosteleen niitä.
Mitä alemmilla volteilla prossu toimii sen parempi. Eli koita alimmalla mahdollisimmalla volttimäärällä saada se vakaaksi.
no nyt mä oon saaanu prossun 3,8ghz emo voltit on 1,418 ja cpuz näyttää välillä 1,48v.. mitä noissa revieweissä tästä rossusta on sanottu, että menee 1,465v-1,475v sinne 4ghz, nii meinataanko tällä emovoltteja vai cpuz ja muiden tommosien näyttämiä?
Cpu-z nyt näyttää mitä näyttää luota vain mitä biosissa lukemat, ei voi olla korkeammat/matalemmat kuin mitä siellä lukee, ellet käytä jotain windows pohjaista kellotus ohjelmaa. Kerrointa vain nostat eka ja kun kaatuu niin lisäät voltteja.
kellotin fsb-väylällä, ei oo kerroinlukoton rossu nimittäin.. sain sen siihen 3,8ghz vakaa 1,406 volteilla mutta virt(s)alähde kosahti.. Toivottavasti ei rikkonut koko romua.. .. .. .. huoh, huomenna se nähdään...