Eli siis kysyisin vain mielipidettä näistä Ainakin mitä arvosteluja luin niin laatuluurit näyttäisi olevan, ja hintataso vaikuttaa hyvältä. Ja tietysti saa ehdottaa parempia samaan tai alempaan hintaan.
Ei ole moisista kokemusta. http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CSHSSO01 <--- Noista on, ja hyvät on kokemukset. Suosittelen harkitsemaan, ei kovinkaan hintavat.
Näissähän on siis se "pelikuulokkeiden" ikuinen ongelma. Eli tungetaan yhteen kuppiin useita vähemmän laadukkaita kaiuttimia yhden todella laadukkaan sijaan. Se taas luo muka surround äänen, mikä on aika paksua puhetta. Eli otan mieluummin kuulokkeet joilla myös musiikin kuuntelu ja leffojen katselu on mukavaa, thank you.
Rayden, näytät jotain näistä tietävän, joten osaisitko suositella kuulokkeita lähes pelkkään pelikäyttöön. Sennheiser 555? Pitäisikö noiden lisäksi vielä ostaa erillinen hyvä äänikortti? Nyt käytössä Siberiat, ja tekisi mieli kokeilla tuommosia kunnon stereo-kuulokkeita.
Äänikortti ois hyvä olla joku vähän laadukkaampi, mutta hyvät luurit tekee myös aika paljon. Ja jos yleisesti kysytään niin harvempi hd 555:sia testannut ei niitä suosittelisi. Itse en kyseisiä omista, sillä raha on vähän tiukilla, mutta testannut olen, ja on ne vähintäänkin erinomaiset. Testejä löytyy netistä aika paljon että niitä voi konsultoida aika pitkälti.
Ai, anteeksi. Sähän oon ammattilainen joka tietää selvästi kaikesta kaiken, ja kokemusta monista kuulokkeista on paljon ? Mä sanoin että mulla on hyvä kokemus näistä cyber snipan kuulokkeista. Mikä v*ttu siinä on että tollasia paviaaneja täällä mussuttamassa? Ei mielipidettä saa sanoa ilman että joku finninaama rupee pätemään.
Juu mulla on noi sennheiser hd 555 ja en kyllä parempia toistaseks tiedä. Ne on ollu käytössä tommosen 3 vuotta ja kokemusta niistä siis on kertyny. Eli jos vaan on rahaa niin semmoset kantsii hommata.
Ja milläköhän tavalla 4Rayden2 tän siuhun kohdisti. Sano vaan että ei oo kiinnostunu noista muka surround kuulokkeista ja sie vedät herneen nenään. Ei hyvää päivää...
Itselläni on nuo 555:t + Sound Blaster X-Fi Extreme Music - äänikortti. En ole ihan hirveästi muita kokeillut, mutta parhaat mitä olen ikinä käyttänyt.