...voi kun sais noita vanhoja coca-cola pulloja vielä kaupasta, eikä tuollaisia lätkypaskapulloja jotka hajoavat pienestäkin hipaisusta
Mikä ihme tän topicin tarkotus on? ihmetellä kun joku järjenjättiläinen on sijoittanut koko omaisuuden tietokoneeseen ja ei ole sitten varaa koppaan?
No fiksua sitä rahaa pitää tilillä katsoa kun inflaatio syö sitä Oletko ajatellut että en halua koteloa tähän kokoonpanoon Toisessa koneessa on kotelo eihän ne maksa kuin n:100e
Tämä nyt vain vahvistaa halua kasata taas oma pöytäkone onneks saa verottomana niin ei tarvitse noin paljon siihen laittaa
Komiat on vehkeet ja warmasti osat kaipaisivat kunnon kopan ympärillensä. Mulla meni myös ohi ketjunpätkän pointti, Jo vain kelpaa noilla ajella, ei siinä mitään. Oliskos joku koppa pölysuojaksi about 150-200 e. High-end on kokonaisuus, ei osat pöydällä tai kellotuspenkissä, imho.
Juu hienot on palikat mutta olisin semisti kateellinen jos nuo osat ois jossain hienossa kotelossa antec 300:kin riittäis.
Fractal Design Define XL R2 ja Nanoxia Deep Silence 6 olisivat ainoot jotka mulle kelpaisi Mut joo täytyy miettiä jos joskus hankkisi kotelon nyt katon miten lämmöt tässä setupissa
Osta oikeasti kunnon koppa. Saat paljon siistimmän buildin ja kivempi tehdä. Ja itse tekisin todellakin custom vesiloopin 5k settiin ja tekisin samalla siittä hienon. Aika kurjaa sitten esitellä 5k sijoitusta joka on musta matolaatikko. Vedellä saat hienon, hiljaisen ja viileän setupin, mutta sen nyt varmaan tiesitkin. Vähän tähän suuntaan.
Tää on mun toka tai eka systeemi 10v joka toimii 100% ilmalla Kyllä tiedän vesijäähyt hyvin Ehaim 1260 pumppu ja etolan silokooni letkua on hyllyssä blokit vain komponetteihin puuttuu jos lähtis vesidellä jäähyttää Nohtua D14 on niin hyvä että avokotelossa ei mee yli 60c millään Mut näyttis pöyrii 80c jolle vois ehkä miettiä blokkia EK-Waterblocks EK-FC7970
Saisit aivan älyttömän nätin kokoonpanon jos laittasit prossun ja näyttiksen vedelle ja miks ei vaikka muistitkin?