Eli mulla on Asus M4A87TD/3usb emolevy + siinä 1x Kingston 9905458-026.A00LF 4 GB DDR3-1333 DDR3 SDRAM Nii ois tarkotus ostaa toinen 4gb kampa lisää, nii mitä suosittelette? Pitäs löytyy Jimssist
Tuota muistia en löydä Jimssistä, nii jos joku muu löytäis ton/muun tohon emolevyyn sopivan muistin ja vois linkata?
Periaatteessa minkä vain DDR3-kamman pitäisi toimia tuon kanssa. Käytännössä voi tulla jotain yhteensopivuusongelmia, joita ei voi oikein etukäteen ennustaa. Kokeilisin Kingstonin 4 Gt 1333 -kampaa: http://www.jimms.fi/tuote/KVR1333D3N9/4G Nopeampaa ei kannata ostaa, sillä hitaimman mukaan kuitenkin mennään.
Tuo on low-profile muisti,ihan vain huomiona,tilasin itse noita 2kpl ja ne olivat low.profileja,ihan vain näin ilmoituksena... E:Jos ketään kiinnostaa...
Toprun vai mun linkittämät? Ja millä tavalla "low profile"? Eivätkö käytännössä kaikki muistit ilman korkeita jäähyjä ole "low profile"-muisteja...
Hmm, näemmä ovatkin vähän vielä tavallistakin matalampia. Eipä tuolla kuitenkaan varmaan käytännön merkitystä ole.
Ei niillä varmaan mitään merkitystä toimintaan/yhteensopivuuteen ole,mutta ajattelinpa kertoa tuonkin asian.
Jotku jäähyt voi hyvinkin tarvita matalempaa kampaa. Jollain tais olla Kingstonin ValuRammin kanssa ongelmia kun ei jäähy meinanny sopia kun kammat otti kiinni. Tosin, riippuu myös emosta kuinka lähellä muistipaikat on prossua.
Noi Kingston Valuerammit kamat on tosi matalia. Normikammoilla tulee tosi suuria ongelmia jos noi on liian korkeet.